KLIENTOM GARANTUJEME

  • Produkt FINE6 ® držíme skladom
  • Najnižšiu cenu FINE6 ® 14,00 €, v lekárni zakúpite za min. 17,00 €
  • Najnižšia cena v Európe, nakupujete priamo od výhradného distribútora pre Slovenskú Republiku.
  • Odoslanie objednávky 1.triedou, doručenie maximálne do 2 pracovných dní
  • Poštovné zdarma pri objednávke od 33 €, inak 2,5 €
  • Množstevná  a vernostná zľava 10% pri objednávke od 70 €
  • Individuálny prístup ku každému klientovi a profesionálne poradenstvo
  • SMS a e-mail notifikácia prijatých a odoslaných objednávok
  • Diskrétna objenávka, na doporučenej zásielke je napísane : Živický,  06001 Kežmarok
  • Pokiaľ by ste s Fine6 neboli spokojní, ponúkame Vám možnosť jeho bezplatného odskúšania. V prípade, že vrátite celú dodanú zásielku Fine6, zníženu o polovicu spotreby jednej fľaštičky, sme ochotní uhradiť Vám všetky Vami vynaložené náklady. Ak pristúpite k reklamácii, nadviažte najprv prosím na kontakt pre reklámaciu.

 

FINE6 s.r.o.
Hlavné námestie 84
06001 Kežmarok 

IČO:47 478 942, DIČ:2023929204.
Spoločnosť zapísaná v OR. vložka č. 29200/P.

11 rokov na slovenskom trhu. 

tel: 052/ 381 11 23, mob:0949 752 403,
fax: 052/ 381 11 23
e-mail: info@hemoroidy-hemeroidy.sk

 

Do 48 hodín u Vás doma. Poštovné 2,5 €. Nákup nad 33 € poštovné zadarmo.

 


» Informácie o stave balíka
Informácie o stave balíka

 

Čas odoslania:

O odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať emailom,  zasielame denne o 10:00-14:00.

Po objednaní zásielku očakávajte približne o 2-3 pracovné dni. Keď Vám zásielka nepríde do 3 pracovných dní od doručenia potvrdzujúceho emailu a SMS o odoslaní, kontaktujte nás.

Informácie o stave balíka získate na telefónnom čísle 0949 752 403 (Po - Pia: 09:00 - 17:00 hod.), alebo píšte nonstop na info@hemoroidy-hemeroidy.sk (uveďte Vaše meno a číslo objednávky)

Spôsob dopravy:

Slovenská pošta:
Doba dodania približne 2-3 pracovné dni.
(Vaša zásielka bude odoslaná Slovenskou poštou prvou triedou. To znamená, že Vám poštárka doručí balík na adresu Vášho bydliska, keď Vás nezastihne doma nechá Vám v schránke oznámenie o uložení zásielky, s ktorým si potom balík vyzdvihnete na Vašej pošte.)

Ako postupovať ak Vám balík neprišiel do 3 pracovných dní?

My odosielame všetko ihneď. Chyba nastala jedine na Vašej pošte. Často sa stáva, že pošta nedoručí do Vašej schránky žltú oznámenku o uložení balíka a neinformuje Vás, že ste dostali balík. Váš balík potom čaká na pošte a Vy o tom neviete.
V takomto prípade si skontrolujte Vašu emailovú schránku, alebo prijaté SMS správy. Pri odoslaní Vášho balíka sme Vám poslali emailom a SMS správou aj podacie číslo balíka. S týmto podacím číslom zájdite na Vašu poštu. Na základe neho Vám balík na pošte vydajú, aj bez žltej oznámenky.

MmYxZ